lördag 10 november 2012

vi boende :)



 Jag är född 81 vilket innebär att jag är 31 år gammal. Jobbar i en annan kommun som ligger 2,5 mil härifrån. Jag är utbildad lärare i tidiga åldrar och arbetar på en förskola. På en småbarns avdelning  . Vi har just nu 17 stycken 1-2 åringar
Jag har bott ensam med mina pojkar sedan 2009.

Fritid spenderas med nära vänner. Mina "flickor" är viktiga i mitt liv. Tränar, gå långa promenader. Gärna med musik i öronen.
Ser gärna någon film och läser i perioder .
Är barnsligt förtjust i rosa 
 Eric
Född maj 2000 och han är 12 ½ år gammal. Börjar sakta gå in i tonårsvärlden. Gillar att pyssla, tecknar
Sitter gärna vid datorn och spelar musik , ser youtube klipp och spelar minecraft


Isak född juni 2003 och är 9 år.
En glad tredjeklassare med mycket vilja .
Lego är en favorit, musik är ett annat stort intresse
Spelar gärna minecraft eller xbox 360

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar